Wednesday, January 9, 2008

耶和華保護我

“你﹐耶和華要保護你﹐從今時直到永遠。” 詩篇121:8

上帝的同在﹐是如此大的祝福。衪無所不在﹐近日學習去體會主的實在﹐because He is everywhere as He preserves me from danger at all time. His presence doesn't restricted by anything. I can experience Him anytime as He lives in my heart. He listens every single word comes out from my mouth. He cares for me the most. Thanks GOD! 上帝的同在不是要讓我犯錯﹐而是引導我走向正確的路向﹐得著衪所賜的福份。主的恩典夠用﹐信心前行。有懼怕﹐衪剛強我心﹐叫我膽壯與勇敢。哈利路亞﹗﹗

難處經常要打斷我走向你的橋﹐可是﹐你恩足夠。主啊﹗你有說不盡的恩賜。讚美你﹗﹗﹗
這些日子以來﹐路走得不易﹐人也瘦了﹐無論靈程或生活的周遭事物﹐都重重將我圍困。然而﹐耶和華上帝﹐是閃的上帝。衪能力勝過一切﹐靠衪凡事都行的。即使現在看不見具體的好果子﹐然而﹐憑著信﹐必能得福。今早聽mp3信息有一句話很好﹕“今日遠勝昨日。”
是的﹐只要信﹐不要怕。

Thanks God! I have listed down my planning for the new year of 2008, and come out certain new year resolution(I should update it from time to time), thanks God! It is so good. I need to get improvements and obtain God's good blessings for He has prepared for me fully with His heart and love.

No comments: